Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Mikor érkezik meg a csomagom?

Raktáron lévő termék​​ esetén a várható szállítási idő 1-3 munkanap.


2. Mit jelent az 'előrendelhető' státusz?

A termék jelenleg nem áll rendelkezésre ​a raktárunk​ban​, de beszállítás alatt áll. Előrendelhető,​ tehát rendelését nyugodtan leadhatja webáruházunkban​, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat szükséges érte kifizetnie.

Ha több termék van a megrendelésben és ebből van benne előrendelhető termék is, akkor ez esetben kollégánk 1-2 órán belül felveszi önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából, hogy meg e várja a termék beérkezését vagy pedig annak hiányában kiküldjük e önnek a csomagját. ​

A webáruházunkban található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható.​ A előrendelhető státusz csupán tájékoztató jellegű információ a vásárlók számára.


3. Ki fogja kiszállítani a megrendelésem?

Rendelését az Express One futárszolgálat fogja kézbesíteni, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 2 órás időintervallumban is értesíti a címzettet a várható érkezésről.

Ebben az értesítőben benne lesz a futár elérhetősége és lehetőséget kap, hogy címet vagy másik kiszállítási napot kérjen.

Ha előre tudja, hogy a szállítás napján nem fog a szállítási címen  tartózkodni, kérjük jelezze a futárnak előre.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik.


4. Hogyan szerezhetek információt arról, hogy éppen hol jár a csomagom?

A rendelést visszaigazoló email után hamarosan küldünk Önnek egy csomag nyomkövetői linket, amelyre kattintva megnézheti, hogy milyen státuszban van a rendelése.


5. Mennyibe kerül a szállítási díj?

A szállítási díj 1590 Ft-ba kerül. 

20.000.-Ft feletti vásárlás esetén a szállítás INGYENES! 


6. Hogyan tudom kifizetni a rendelésem?

Utánvétel: Ebben az esetben megrendelését kézbesítéskor a futárnak készpénzzel egyenlíti ki.

Bankkártyás fizetés: A pénztárban a megrendelem gombra kattintva néhány másodperc múlva a rendszer automatikusan átirányítja Önt a Barion Payment Zrt. saját rendszerébe, ahol biztonságosan elvégezheti a tranzakciót.

Az alábbi képen szereplő kártyatípusokat tudjuk elfogadni.

Mastercard, Maestro, VISA, American Express, Apple Pay, Google Pay

A Barionról bővebb információt itt olvashat: 

Barion bankkártyás fizetés tájékoztató


7. Mi a teendő ha hibás, vagy sérült terméket kaptam?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​a​ van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a rendelt csomagot sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként a raktárunkba (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7) címre.

Amennyiben elállna, vagy kiszeretné cserélni a terméket kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy minél hamarabb és hatékonyan megtudjuk oldani a problémát.

Szeretnénk felhívni kedves Vásárlóink figyelmét​, hogy utánvétes küldeményt​ ​nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége​ pedig ebben az esetben​ a törvényben meghatározottak szerint ​Önt terheli!

A termék árát banki úton tudjuk ​visszatéríteni a termék visszaküldésekor​ a csomagban vagy e-mail-ben​ mellékelt bankszámlaszámra.

Fontos: A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.


8. Téves rendelést adtam le, mit tegyek?

Amennyiben a rendelést tévedésből adta le, vagy nem azt a terméket rendelte amit szeretett volna akkor kérjük mihamarabb jelezze felénk az info@kutyusziget.hu vagy a +36 70 949-5859 elérhetőségeink egyikén.

Olcsóbbat.hu